Baskı Elle Tutulur
Yayınlar, broşürler, posterler ve diğer basılı materyaller fiziksel öğelerdir. Bu eşyalar, aldıktan sonra aylarca ya da yıllarca ofislerinde veya evlerde kalabilir.
Baskı Markanızı Oluşturur
Basılı yayınlar ve diğer malzemeler markanızı oluşturmak için mükemmel bir yoldur. Marka tanıma sisteminin oluşturulmasına yardımcı olan yazı tipi, renk, görüntü ve doku estetik kalite getirmenizi sağlar.
Hedef Pazarınıza Ulaşmanıza Yardımcı Olur
Şirket reklamlarınızın yayınlar, gazeteler ve dergilerde dizayn edilmesi ve yerleştirilmesi, hedef kitlenize, ister niş pazar ister genel halka ulaşmanıza yardımcı olabilir. Demografik verilerden yararlanarak, markanızı doğru kitleye, doğru zamanda, doğru yerde stratejik olarak yerleştirebilirsiniz.
Baskı Daha İlgilidir
Web siteleri genellikle ziyarette 15 saniye gibi az bir sürede tamamlanır. Bir müşteri, basılı bir materyali okuduğunda, daha uzun süre meşgul olur. Ortalama olarak, bir tüketici bir dergi/katalog okuyarak 43 dakika harcıyor.
Daha Az Baskı, Daha Fazlası İçin
Pazarlama çabalarını çevrimiçi duruma getiren şirketlerin sayısı arttıkça, eski, basılı medyanın yeni eğilime geçmesiyle birlikte yeni bir hale geldi. Ancak bu, ebeveynlerinin baskı medya iletişimi dünyası değil! Pazarlamacılar, içerik, tüketim, tüketiciler ve teminat türleri hakkında hesaplanan kararlar vermek için daha fazla bilgiye ve verilere sahiptir. Müşterilerin ve potansiyel müşterilerin e-posta gelen kutuları, çoğunun göz ardı edilmek istenmeyen reklamlarla ve layıksız haberlerle dolup taşıyor. Bunu göz önünde bulundurarak, büyük bir basılı pazarlama parçasını tasarlamak ve paylaşmak, stratejik pazarlama girişimleri listenizde yüksek düzeyde olmalıdır.