Açık hava reklamcılığı, marka bilinirliği yaratmak, marka görünürlüğü ve popülerliği oluşturmak için iyi bir platformdur. Son on yılda açık hava reklamcılığı ön plana çıkıyor ve bu teknolojinin hızla gelişmesine paralel olarak, daha iyi performans elde edebilmeniz için daha da geliştirmiştir.
Açık hava reklamcılığı, şirketlerin marka mesajlarını sunması için mükemmel bir yaratıcı kanvas sunar.
İkincisi, açık hava reklamcılığı, herhangi bir dönüştürücü reklam stratejisine uygulanabilir. Dönüşümsel reklamcılık, bir mesaj veya görsel ile ürün avantajlarına ilişkin olarak kullanıcıların zihnine yerleştirilmesini sağlar.
Açık hava reklamcılığının önemi faydaları aşağıdaki gibidir:
- Açık hava reklamcılığı kitleye / hedef kitleye kolaylık ve verimlilik ile bir mesaj iletebilir
- Bu reklam aracı, marka bilinirliği kazandığında tutarlılığı ve istikrarı sunar
- Markanın odağıyla ilgili daha netlik sağlayabilir
- Açık hava reklamcılığı sayesinde marka mesajınızı stratejik olarak yerleştirilebilir
- Açıkhava reklamcılığının en büyük avantajlarından biri, diğer reklamcılık araçlarına kıyasla maliyetin çok daha düşük olmasıdır. Bazı durumlarda, 10-20 kat daha düşük olabilir.
İzleyicilere sunabileceğiniz farklı tanıtım görüntüleri türleri vardır. 40'tan fazla açık hava reklam aracı içerse de, en çok kullanılan reklam panoları, billboardlar, afişler, otobüs levhaları, havaalanı reklamları, alışveriş merkezi posterleri, stadyum levhaları, tezgah reklamcılığı, toplu taşıma araçları ve çok daha fazlası.
Seçtiğiniz reklam panosunda pek çok seçenek var. Çeşitli renklerde basit bir basılı reklam veya gece aydınlanacak olan reklamın parlak ve aydınlatılmış 3D sunumuna sahip olabilirsiniz. Ayrıca, büyük dikkat alıcıları olan binalara komple cephe giydirmesini de düşünebilirsiniz.